17 Ağustos 2011 Çarşamba

blogger amacı nedir ?

Google - Bloggerblogger amacı nedir ? amacı insanlara alan sağlamak, istediklerini yazmaları, blog sahibi olmaları, para kazanmak aklıma gelmeyen bir çok neden...

google neden böyle bir hizmet sunuyor ? demişsin neden sunmasın ki işte senin benim gibi insanlara blog açma imkanı veriyor host alamayacak durumda olan insanlara domain alamayacak olan insanlara bu hizmeti sunuyor bilmiyorum bu benim görüşüm bir çok neden var tabiki

ayrıca google-de çabuk index-lenme olayı duymuştum ? google ayırım yapmaz. artık kurumsal bir web sayfası böyle şeylere gerek duymaz blogger altında ben çok blog sayfası gördüm indexlenmiyor içeriği iyi olan blogları her zaman indexler zaten manuel olarak yapılmıyor bu işlemleri örümcekler yapıyor o yüzdende pek ayırım yapılamaz gibi... buda benim görüşüm

blogger sisteminin avantajları ve dezavantajları nelerdir? eksikliği şu olabilir bir çok eklentiyi dışardan biz ekliyoruz temaya onun dışında herşey gayet güzel bana göre ama fikirler değişebilir...

umarım aklındaki sorulara biraz cvp verebilmişimdir

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa