8 Mayıs 2012 Salı

2013 Yeni Msn Nickleri

Her başarısız erkeğin önünde arkasında değil ama, aklında muhakkak bir kadın vardır.
Kitaba başı yaslayıp uyumadaki rahatı, full ortapedik yataklarda bulamıyorum.
- Anne ben aşık oldum. + Allah zihin aşıklığı versin evladım.
Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım Sonra ismini her yere yazdım İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!
Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye bir tanem…
yeni kararLar aLip,uyguLayamamak beni kendimden nefret ettiren tek sebep:/
Dénédi dénédi hiç kimSé inémédi én déRiné
Bensiz kaLinca mi degerimi anLadin ?
Bana ait oLanLari sana bidaha vermiyecegim!!
kaLbimi verdiysem,kir diye vermedim
Sensiz mutLu oLamicami saniyorsan yaniLiyorsun !!
Duydum ki beni biraktigina pismanmissinama artik cok gec

**ßenim dünyada ßenzerim yok ama ßenzemeye çalışan ezik çok..!!!

**..Arkamdan konuşanlarn hepsi arkada takılmaya devam etsn..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa