29 Mayıs 2012 Salı

Giyim mühendisliği

şu an için YÖK'e ilgili yüksek öğretim kurumlardan böyle bir bölüm açılması için talep gelmemiş olsa da özellikle Avrupa'daki bir çok yüksek öğretim okulunda bu bölüm yeni yeni oluşturulmaktadır.

geneli itibariyle 1. dereceden kişisel giyim anlamında kullanılan giyim tekstili üzerine uzmanlaşmış ve aynı zamanda moda tasarım eğitiminin birleştiği bir alan olarak dikkati çekmektedir.

çünkü genel anlamıyla tekstil mühendisliği tekstilin bir çok alanıyla alakalıdır. bu açında tekstil mühendisliği daha çok ham madde ve moda trendlerinde bağımsız devamlılık arz eden ev tekstili gibi ham madde logistik tedarikleriyle meşgul olduğu için giyim mühendisliği oldukça yeni bir kavram olarak karışımıza çıkmaktadır

Dünya ekonomisinde önemli şekilde son otuz yıl boyunca, uluslararası ticaret ve endüstriyel organizasyon alanlarında özellikle değişti. İki çağdaş ekonominin en önemli yeni özellikler üretim ve ticaret ve küreselleşme vardır. Bu nedenle günümüz teknolojik sistemlerin verimliliği yönlendirmesi ile karakterizedir; bu giyim mühendisliği ile elde edilebilir.

Bu yazıda çeşitli kavramlar ve Endüstri Mühendisliği Giyimlik sektörlerdeki giyim mühendisliği bir parçası olarak kullanılan yöntemler var duyurdu. Genel olarak, endüstri mühendisliği bir yaklaşım insan faktörü üretim ve üretim ve dağıtım hizmetleri yer de dahil olmak üzere tüm faktörlere uygulanan tanımlanır. Ayrıca bu kâğıt iyi verimlilik ve geliştirilmiş verimlilik ulaşmada sanayi mühendisleri çeşitli temel çalışır ve bunun önemini anlatıyor.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa