2 Haziran 2012 Cumartesi

Facebook Profili Sayfaya Çevirme (Resimli Anlatım) Linki içerde

Öncelikle merhabalar arkadaşlar gecenin geç saatlerinde forumda dolaşıyordum ki 1-2 arkadaşımızın bu konuda sıkıntılar yaşadığını gördüm yapacak pek bir işim olmadığından dolayıyla böyle resimli bir anlatım yaptım eğer halen yapamayan arkadaşlar olur ise video'lu bir anlatım hazırlayabilirim.

1.Adım:
Profilimize giriş yapıyoruz ve ardından resimde gösterildiği gibi 'Hesap Ayarları' kısmına giriyoruz.

2.Adım:
1.Adımı uyguladıktan sonra sol menüden 'Güvenlik' kısmına tıklayıp resimde gösterilen 'Güvenli Gezinme' ve 'Giriş Bildirimleri' kısmını 'Açık' hale getiriyoruz.

3.Adım:
2.Adımı uyguladıktan sonra BURAYA TIKLAYIP resimde gösterilen kısıma yönleniyoruz ve o kısımları dolduruyoruz.
Not: Sayfa adınız profilinizde isim ne ise o halde kalmalıdır.Bunun için napıyoruz profiliminizin ismini değişiyoruz ve sayfamızın ismini yazıyoruz.

4.Adım
3.Adımı uyguladıktan sonra resimde görüldüğü gibi 'Şifre' kısmına bilgimizi girip 'Onayla' butonuna basıyoruz.


Evet arkadaşlar halen yapamayan arkadaşlar takıldıkları kısımı söyleyip yorum atarlar ise elimden geldiğince yardımcı olabilirim.




Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa