29 Mayıs 2012 Salı

Adwords Bin gösterim başına maliyet (BGBM) teklifi verme yöntemi

Adwords Bin gösterim başına maliyet (BGBM) teklifi verme yöntemi

Görüntülü Reklam Ağı’nı hedefleyen kampanyalarda, BGBM seçeneğini kullanabilmekteyiz. Tıklamalar için teklif verip ödeme yapmak yerine, reklamınızın aldığı gösterimler için teklif vermeyi ve reklamınızın her bin gösterimi için ödeme yapmayı seçebilirsiniz. Özellikle marka bilinci oluşturma ve reklam görünürlüğü elde etmekle ilgileniyorsanız, bu seçeneği tercih etmenizi öneriyoruz.

Manuel TBM teklifi verme seçeneğinde olduğu gibi, reklam grubu düzeyinde veya farklı yerleşimler için teklifler belirleyebilirsiniz. Örneğin, belirli bir yerleşimin daha kârlı olduğunu saptarsanız, bu yerleşim için teklifinizi artırabilirsiniz.

TBM ve BGBM reklamları aynı Görüntülü Reklam Ağı açık artırmasında rekabet ettiğinde, AdWords sisteminin reklamları karşılaştırmak ve sıralamak için bir etkin BGBM veya eBGBM sistemi kullandığını unutmayın. AdWords dinamik sıralama sistemi, tıklama başına maliyet (TBM) reklamları için, teklifi, tıklama oranını (TO) ve alaka düzeyiyle ilgili diğer faktörleri dikkate alır. Ortaya çıkan sayı, reklamın eBGBM’si veya 1000 gösterim başına etkin maliyetidir.

BGBM reklamları, BGBM tekliflerine göre sıralanarak, diğer BGBM reklamlarıyla ve TBM reklamlarıyla rekabet eder. Bir BGBM reklamı, her zaman, tüm reklam alanını ya bir resim reklamla ya da diğer multimedya reklamlarla veya genişleyen metin reklamla kaplar. Bu yüzden, BGBM reklamları için vereceğiniz teklifin, TBM reklamları için vereceğiniz tekliften yüksek olmasını tercih edebilirsiniz.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa