15 Mayıs 2012 Salı

Birinin Sevdiğini Nasıl Anlarsın

http://guncellbilgiler.blogspot.com popüler konularından bir tanesini sizlerle blog sayfamızda paylaşmak istedim. Bir erkeğin seni seviğini nasıl anlarsın? Ya da bir bayanın seni sevdiğini nasıl anlarsın?
Forumda verilen cevaplarımız şu şekildedir:
  • bakışlarından
  • tarışırken bile gözünü içine bakıp seni seviyorum diyebilmesinden, hastayken yorug olmasına rağmen başında beklemesinden, paran yokken cebindeki son kuruşa kadar verebilmesinden, mutlu olman için etrafında perane olmasından kaybetme korkusu yaşamasından, özür dilemesini öğrenmesinden, sahiplenmesinden daha sayıyımmı yeterlimi
  • sahiplenmesinden, gereksizde olsa kıskançlığından,
    ilgisinden, bensiz yapamayışından..
  • Gözler kalbin aynasıdır:haha:seni birdaha aramıycam yemin ederim deyip yine aramasından anlaşılabilir sanırsam
  • kötü ve çekilmez olduğunda da, bir çıkarı olmadığı halde yanında olmasından
  • anlayamazsın
  • sana diğerlrinden daha iyi davranmasından
  • fazlasıyla zor bir soru
  • ayrılalım btsn dedğnde bitti deedğmzde btmesn ayrlmylm dyp ayrlrkn bu son mesajm dyp mesaj atmya devam etmsnden kısknçlğndan vb.
  • Eğer platonik aşık ve karşısındaki erkeğin onu sevip sevmediğini bilmiyorsa örneğin:okul bahçesinde sen arkadaşlarınla konuşurken o durmadan sana bakıyorsa, sana yanlışlıkla çarpıp sonra özür diliyorsa seninle konuşmak istiyor demektir.
  • bence bir erkeğin birkızı sevmesini onun bakışlarından anlayabilir sin
  • ben birini sewiorum ama o beni sewiomu bilmiorum bana bakıo her seferinde ama sewgisini gizlemek gibi mütiş bi yeteneği war sağı solu belli deil yhani
  • ben ona hersey yaptiriyorum. yaparsa eger sevgisinden emin oluyorum Wink
  • seni gerçekten seviyosa ve gözlerini seninle konuşurken senden kaçırıyorsa seni seviyordur. ben erkeğim sizin bilmeniz için biraz yardım Smile
  • gözlerin gözlerimi takip ediyor bi ara gözgöze kilitlenip kalıyoruz seviyorum seni mad Big Grin
  • bir erkeğin seni sevdiğpini şöyle analarsın sürekli lakap takarseninle uğraşır ve sana sürekli güler çünkü aynısını bende yaşıyorum

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa